På beställning

2015-01-28 - 13:51:03 → Allmänt

Fick besked av papola att hon ville att jag skulle blogga så here it goes: 
Hej allesammans, haha ca 2 pers som läser, woop. 
Saker som hänt på sista tiden, eller ja vadå sista tiden, vet inte ens när ja slutade blogga, måste vara någonstans runt min födelsedag om jag minns rätt? 
Ja isåfall va de ett bra tag sedan, nu känner jag mig gammal... haha nej men alltså ja börjar känna mig gammal för andra saker. Kom ihåg när jag gick i typ 4:an och daniel gick i typ 3:an på gymnasiet eller nå, jag tyckte det kändes så långt borta, typ något som aldrig kommer hända mig, men det gick alldelles för fort... 
Speciellt på senare tider, vet inte vad det beror på men tiden gick mycket långsammare när man var liten och ändå hade man kul hela tiden(tiden går fort när man har roligt, stämmer inte riktigt här) 
 
Okej så lite utav mitt nuvarande liv, jag är stressad som en apa i skolan, det är gymnasiearbete, engelska, svenska, alltså allt på en gång känns det som, måste ta tag i gymnasiearbetet mer ordentligt känner jag. Sen är ja också typ sämst för att jag prioriterar träningen lite framför allt plugg jag har, jag är liksom envis angående fel saker. Har ett mål med 100 pass innan studenten och det är jag jävligt motiverad med, är bara uppe i 10 pass än så länge, för ja va sjuk i en vecka och vilade några dagar efter 
 
Men nu så tränade vi(jag och emma som vanligt alltså) igår och i förrgår, och idag har jag världens träningsvärt, skämtar inte, kom knappt upp ur sängen imorse och ja går som en pingvin, och de är jätte jobbigt att de är så halt så man behöver spänna sig för att inte ramla haha 
 
sen behöver ja också skaffa jobb, så jag kan få ett kul sabbatsår och inte ligga hemma och dö som ett jävla missfoster (ta inte illa upp ifall ni kommer göra det, för ja kommer också det förmodligen..) 
 
jadu papola, så intressant är mitt liv, stress och träningsvärk, drömlivet 
tack och hej 
 
 

Kommentarer
Papola

2015-02-01 00:59:46

jättebra inlägg 10/10 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0