Godkväll

2015-08-17 - 22:21:00 → Allmänt

 
Hej! 
Sommaren är in princip över och hösten är äntligen påväg. Inte för att jag ogillar sommar, det är bara att Sveriges sommar inte ens borde få kallas för sommar. Säger man sommar tänker man vanligtvis på en sol, fin sandstrand och vatten, men nu för tiden blir det mest bara vatten... Reeeegn...
Nu däremot är de ju så att jag (till allas stora förvåning) vill faktiskt ha regn, regn och höst så jag kan få användning av mina fina nya hunterstövlar och min underbara regnjacka som ni ser på bilden ovan. Det regnar ju som sagt hela sommaren men det är WAY FÖR VARMT att bära dessa plagg. Alltså jag funderar på om de är något fel på mig, men ja tycker de är svinvarmt jämt.. Förut frös ja jämt och nu svettas jag jämt, awesooome...
 
 
Kan även berätta att jag har fått jobb som barnskötare på alsalam, fick träffa några av de nya barnen idag, de är urgulliga och ska bli så kul att spendera dagarna med dom! just de, även en anledning till att ja köpte stövlarna och jackan! 
 
Så nu har jag isch 3 jobb! 
Nespresso vissa helger 
retail house, som jag i sinom tid ska jobba med 
och barnskötare alla veckodagar :) fuuuullt upp, men riktigt nöjd! 
 
nu ska jag gå och lägga mig, eller försöka iallafall, brukar sluta upp med att jag ligger och håller på med mobilen precis som nu flera timmar till, wish me luck ☺️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0