allmänt

2015-04-05 - 21:37:00 → Allmänt

Varje gång jag ska skriva här, börjar jag med att skriva vad som hänt, det som kan vara intressant för er läsare att läsa. Men sanningen är det, att jag skriver inte för er, hur hårt det än kan låta.. Jag skriver för mig själv och bara för mig. Det är praktiskt att man kan lägga ut bilder här som man inte vill lägga ut på t.ex. facebook eller instagram och sedan kolla tillbaka på. Det är också kul att efter några år kolla tillbaka på hur dum i huvudet man var och sitta och fundera ut vad anledningen berodde på(oftast utan resultat). Och även fast jag brukar skriva ner saker i mina anteckningar på mobilen så ska jag skriva lite saker ändå, ifall mobilen skulle dö.. Lite information om moa 18 år:
 
Jag har fått jobb
Jag ska beställa balklänning imorgon, tanken var idag men tror inte det blir av
Jag träffar en 
Jag har mycket i skolan
Jag älskar krogen
Livet blir roligare med alkohol
Jag älskar att shoppa
Jag är jävligt rolig
Favoritfärg kom jag på för några veckor sedan är vit, eller rättare sagt hannah kom på det åt mig
Jag har ca 5 par svarta jeans, alla är sönder på samma ställe(insida lår)
INGEN FÖRSTÅR hur svårt det är att hitta bra byxor när man har långa ben 
Musik är mitt liv
Skrattar nästan jämt
Tacos är världens godaste maträtt
Jag är jämt hungrig 
Jag älskar att sova, och duscha 
Jag tycker om sånt/sånna som sticker ut 
Jag är inte speciellt allmänbildad..alls..
Jag är halvt beroende av tuggummin 
Jag har nu godislöfte 
Jag har 76 träningspass kvar innan stundenten(GOOD FUCKING LUCK)
Jag tycker om när det är rent, men det är sällan rent, becauuuuuse....
Jag är jävligt lat, såååå...
Därför orkar jag inte skriva mer, tjingeling
 
 

Kommentarer
Isabella

2015-04-20 11:10:09

Hej!
Hur kan man komma i kontakt med dig ang. din blogg?
Har du någon e-post adress? :)

Vänligen,

Isabella

Svar: Hej, vad angående min blogg är det du undrar över? :)
Moa Nyqvist


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0