Hunter

2014-09-22 - 11:23:00 → Allmänt

Halsen värker som om att det sitter en taggtråd rakt igenom och därför blir det ingen skola, vilket suger för det sista jag behöver är att hamna efter! 
min dag kommer alltså bestå av, halstabletter, varma mjuka kläder, täcken och irritationer över att internet inte fungerar så värst bra så jag kan inte kolla BB eller någon annan serie. TJOHO 
 
 
 
ÖMH, kom också precis på att jag missat att berätta en utav de största händelserna i mitt liv, hallå...?
Jag har skaffat hund, haha! det va några månader sen nu, men det är iallafall det jag gör om dagarna, försöker uppfostra en skitvalp. Hunter heter han och en liten kort beskrivning på hur han är som person skulle vara följande:
  • jobbig
  • ständigt hungrig 
  • fot-fetish
  • alltid i vägen
  • biter JÄMT på saker, ja skämtar inte, han kanske har sitt största uppehåll i bitandet på 3 sek
  • söt... vilket är en jävla tur 
  • jobbig, igen
  • ska jämt vara med och det ska jämt hända någonting
ja typ så! 
här kommer lite bilder på skiten :) 
första dagen
han växer för snabbt 
han ser alltså nu ut som högra bilden, fast lite längre ben, eller ganska mycket längre :( 
 
okej, tack och hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0