stor och stark

2014-10-22 - 23:14:34 → Allmänt

Beställde nyss studentmössan så nu jävlar får jag skärpa mig, ta tag i plugget, och se till att jag faktiskt får en användning utav den haha. 
Just nu har jag jävligt mycket plugg, det är kemi, engelska, webb/programmering, svenska och på toppen av allt högskoleprov nu på lördag. Sitter och kollar igenom det nu och känner att jag kommer faila stenhårt. Nu är den enda gången jag ångrar lite att jag inte har matte i 3an men inte fan tänker jag kämpa ihjäl med matte 4, nono. 
 
Idag gick jag också på valpkurs med hunter för första gången. Granntanten följde med också för pappa fick plötsligt besked om att han behövde åka 50 mil för att hämta kött men det var mysigt att va med henne. Hon går ju faktiskt ut med han varje dag och sådär så det var inte direkt att jag frågade en random granne haha. Hunter fick beröm och eftersom han missade förra onsdagen så tyckte dom han va väldigt duktig som redan kunde typ allting. Han är fan smart den där pricken. En riktig nyqvistare, envis, jobbig, hungrig, smart, MAH BOY 
 
Nu ska jag gå och lägga mig/ duscha och hålla på med mobilen i sängen, som nu påminde mig om mitt gymnasiearbete som jag OCKSÅ måste göra. Shit, det här lovet kommer bestå av plugg, garanterat. Skriver om hur tekniken påverkar oss människor, ska presentera det hela på en webbsida där jag även kommer ha en video med intervjuer samt beskrivning om vem jag är och varför jag gjort det. Anledningen till att jag valde det ämnet var för att man var tvungen att välja något som har med teknik och göra, eftersom det är den linjen jag går, men jag är mer intresserad av psykologi och människors sätt att tänka så förenklade det hela lite haha. Fokus kommer alltså inte ligga på hemsidans uppbyggnad utan texten i sig.  
 
WOOOOOP 
 
taggar redan upp till studenten, har allt uträknat i minsta detalj, typ. Jag har en lista med låtar jag vill ha med (vi ska ju rösta sen i klassen men då har jag förberett vilka jag ska rösta på), jag har planerat mat, ställen att vara på, letar klänning för fullt, tänker ut min tårta och välkomstkort till och med haha. Jesus, jag borde skaffa mig ett liv, eller ägna livet åt plugget, ja det låter bättre. 
 
 
Okej ha det bra, herråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0