Panik

2014-11-19 - 00:33:36 → Allmänt

ska klippa mig imorgon och jag har sån jävla panik, har på riktigt inte klippt mig på över ett år, ÖVER ETT ÅR, förstååååår ni! Och det har växt så mycket och hon kommer säkert klippa bort alltihop, snagga mig t.o.m för att det är så slitet, jag vill inte.... Men den bästa känslan är ändå när man klippt sig och drar fingrarna genom det  helt otoviga, Lena, godluktande håret. Sen när man kommer hem och ser sig i spegeln gråter man en timme eller så, hänt ett par gånger, men det blir kul
 
Kom på att detta är den bild som är tagen senast jag klippte mig, alltså 59 veckor sedan, horrible, ser ni hur kort det är eller :( 
 
 
 okej nu ska jag mentalt förbereda mig inför morgondagens dramatiska händelser och försöka sova, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0