finally

2014-05-21 - 14:50:40 → Allmänt

Hejhoppgummi- ja ni vet vad 
Nationella är äntligen över, för matte siktar ja på ett svagt F, det va sjuuukt hur svår den sista delen var... fy.. 
utöver det så börjar ja bli sådär trött på allt
finns inget längre som ja blir sådär extra jävla glad av, eller förmodligen kommer helgen bli suverän, men utöver det
jag är inte taggad till någonting... hoppas det ändrar sig till sommarlovet..
Jag känner ingen ork till något, är rusktigt otaggad till varje träning, på mornarna så vill ja typ dö och när ja kommer hem om dagarna har ja lust att sätta mig och stirra in i en vägg, men jag hinner inte.. 
det sägs att man ska försöka sysselsätta sig med så mycket som möjligt för att inte bli depremerad, så kanske just därför som ja inte är det än, eftersom ja har för mycket på gång så att säga... 
 
jaja nog om hur dåligt jag mår, vill inte dystra ner eran dag,
 
nuuu ska ja snart gå på grillskas grillkväll (höhö roligt), det ska komma en "snygg hemlig gäst" hit som har varit med i både melodifestivalen och lets dance, förmodligen någon från e.m.d har jag listat ut, men inte danny för sofie sa att han va i la, åh va ja hade dött ifall de va han, det blir typ massa lekar och hamburgare(heaven), sen ska ja åka till frövi med papola och filma de fula sidorna i hålan till hennes skolprojekt.
 
Ha det gött! 
ja vill va hippie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0