tjenaretjenare

2014-03-15 - 23:56:00 → Allmänt

imorgon bär det av till säääälen, eller ja.. vi ska inte ens till sälen-sälen utan utanför vid något ställe jag för tillfället inte kommer ihåg vad det heter... haha
menmen låt oss göra det bästa av situationen och ha kul ändå!
kommer äääntligen få träffa min daniel och elin igen så det ser jag grymt mycket fram emot, inte varje dag det händer inte...
sen så på onsdag kväll åker jag hem för att vara med på sista träningen på torsdagen innan vi tävlar på lördagen. Nästan lite komiskt hur alla i laget tar cheerleadingen på liv och död (mest död), ja självklart är det viktigt men det är liksom "ät inte si, gör inte så, kom ihåg detta och glömmer du detta förstör du för alla osv" med hur mycket som helst... om någon från laget mot all förmodan skulle läsa detta så: hej, detta är mina åsikter och jag står för dom även irl :)
men äsch det är kul på träningarna och dessutom bra träning så bara hålla god min :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0