lite av mig

2014-03-03 - 19:02:10 → Allmänt

Satt och kollade igenom en hel del egopix, ja ja har en hel bunt tyvärr för att vara ärlig
 
haka upp mig på den här för jag är såå sugen på gooodis, och dagen vi åker till sälen, ja inte nu på fredag utan nästa gång(alltså 16:e) så avslutas mitt och sofies godislöfte som vi då haft i 1 månad... JA SKA ÄTA SÅ MYCKET GODIS 
provet idag gick bra, tror jag iallafall, inte för att jag tror någon utom möjligtvis pappa som alltid läser min blogg bryr sig men ändåå ;) 
 
på fredaag ska ja åka mina blades för första gången i riktiga backar, har bara provat dom i en pulkabacke här i frövi men det ska nog gå bra hahaha.. har inte fått använda dom för mamma för dom är så farliga och blabla men har med mig mina vanliga slalomskidor också så får väll byta ifall de inte är lika kul eller nå! :) 
dom är ju enklare i hopp etc men hur ofta dinglar ja i luften? ja förutom dom gånger ja håller på krascha haha 
tror inte heller dom glider lika bra men vi får seeeee, kanske är as roliga! dom är nog dessutom lättare att åka baklänges med så får öva mig lite mer på att åka snabbt baklänges med dom, tjoho nu ska ja sluta tjata så ni läsare får ta och göra någonting annat än att hänga här, heeej! 
 
 
 

Kommentarer
secret

2014-03-04 20:09:49

you are so hot you are on fire
you take a shot you have desire
you are my sunshine my love
you make me crazy you take me above


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0