Det du gör nu, det kommer aldrig tillbaka

2014-07-10 - 22:31:01 → Allmänt

Okej, så hej igen, typ 2 min sedan jag skrev senaste inlägget men kom på att jag måste visa världens bästa sommarplåga som egentligen är från 2012, förstår inte att den inte blev populär, totallt underskattad! 
har lyssnat ungefär 30 gånger idag, utan överdrift, älskar den, är kär♥
 
Det där var då, det tar jag sen, det här är nu, och nu kommer aldrig tillbaka min vän
DANSA, tappa takten!
För det du gör nu, det kommer aldrig tillbaka,
CHANSA, skaffa musche!
För en sekund sen, den kommer aldrig igen, 
Ljug tills allt blir sant,
Krossa diamant,
Lev för bara en stund innan världen försvinner,
Bara du vet om vad du är beredd att försaka,
För nu kommer aldrig tillbaka! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0