turdelu

2014-02-11 - 13:57:00 → Allmänt

I helgen var det fest, kul som sate. 
Speciellt eftersom det blev lite som en reunion med gamla kompisar, haha typ bästa som finns! 
Det hände lite allt möjligt under den där kvällen faktiskt, haha så mycket att minnas, bodyshots, utslagen tandflisa, och massa mer ja inte kommer ihåg, någon får påminna mig helt enkelt haha
 
Nu idag höll ja på dö, eftersom jag har skoskav, värsta som kan hända typ 
Mina gamla skor ja köpte i london har gått sönder så ja va tvungen att ta mina bruna, men alltså jag hann bara gå av bussen här vid skolan innan ja typ ville lägga mig och skrika. Dååååå kom bästa sofie i undsättning och böt skor med mig, haha så jävla bäst är hon, finns ingen som du♥
 
okej,
ha de braaa gott folk!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0