Livetvarskitigår

2014-02-06 - 15:30:31 → Allmänt

Igåår var jag så arg att jag ville skrika såååå det gjorde jag också haha, mamma vakna och grejer men det vrålet va så jävla värt det
Allt va fel och va tvungen att få ut det på nå sätt
Inte för att tala om paradise jeppe, han är ju totallt iqbefriad och 100% efterbliven. Igår va ja arg på honom men nu tycker jag mest synd om honom... Alltså hur kan man vilja gå ut med att vara så äcklig? Jag förstår inte. Alla hans "fans" säger, är man med i leken får man leken tåla, han gör det bara för pengar och spelar spelet som man ska, oooooch så vidare. Men alltså, for real? ni märkte inte att han gick i förlust med MINST 50 000? han gjorde det ju inte ens för pengarna för då skulle han vänta tills han kom upp till 250 000 eller mer. Jag menar aina skulle inte släppa den så det kan ni inte argumentera för. Dessutom ifaaaaall hon skulle göra det skulle hon va någorlunda smartare än jeppe och inte släppa den på en mindre summa än vad hon egentligen skulle fått tillsammans med honom? Det enda han var där för att göra var att få hela sverige äcklade på honom och han lyckades hyffsat bra, den andel som han inte lyckades äckla är enligt min beräkning lika äckliga så grattis till er :) 
 
Tänk såhär också, ifall han hade hållt kvar vid kulan hade han fått folk (som jag) att ändå tänkt att nååågonstans där inne har han ett hjärta så nu förtjänar han att vinna, och som sagt, inte för att glömma, 50 000 mer haha Nolla! Glöm dessutom inte att aina är med på reklamer och massvis med saker här och där som hon får betalt för, vilket jeppe inte är. Jovisst han kanske tackat nej till erbjudanden, men för att vara ärliga här, hur många vill se honom någonsin igen? Nej Jesper, du är fanimej den fulaste och töntigaste människan jag varit med om och grattis till "vinsten" hahaha
funderar att ha med den här på min hemsida som vi gör i skolan, alltså klippa ut handen inte bakgrunden, but i dont know yet. 
Nu ska jag iallafall snart byta om för träning och sen åka till öreeet, herråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0