Hej igen!

2014-02-03 - 23:09:10 → Allmänt

Nya året har börjat som det gamla sluta ungefär. Går och grubblar över samma saker fortfarande men är inte överdrivet bitter för det :) 
 
Kom på att jag inte hann göra något nyårslöfte detta år, vet inte hur jag riktigt känner till det, eftersom varje nyårslöfte jag har gjort dom senaste åren har jag inte menat speciellt mycket (har varit ganska full när jag stolt haft tal om dom) men på något konstigt sätt har dom alltid genomförts, utan min ansträngning.. Borde satsa på att bli rik i nästa års löfte, då ska vi se på fan ifall de blir nå! 
 
ett exempel på löfte var då jag lovade att ja skulle bli en bättre människa (jag gick konstant och snackade skit om främlingar,typ fula kläder osv) och ingen trodde att det skulle fungera eftersom att ja va som ja va, men trots allt så blev jag det. Eller en månad eller så fick ja typ återfall och blev värre än innan, kände väll behov av att ta igen det eller nå, men nu har det hållt sig och jag ser nu mer och mer på människor på samma sätt som ja gjorde när ja va liten. Pappa sa alltid till mig kommer jag ihåg: 
Moa, bland det bästa med dig är du inte dömmer någon efter bakgrund eller utseende, ingen alls, någonsin. 
det ballade ju som sagt ut efter några år men nu kan pappa va stolt över mig igen! haha
 
Idag så började tankarna på univeritet komma, allt eftersom vi hade typ 3 timmar på oss (hela engelska lektionen) till att prata och så om det. Gjorde några tester och fick resultatet att ja skulle hålla på med typ bild, musik, film,människor och typ kommunikations och medie, blabla pr, någonting, hahaha kommer inte ihåg va det hette. Men det sa även min engelska lärare till mig innan jag gjorde testet att ja ska hålla på med människor och prata och vara social som jag är som person typ, haha lät ju ändå bra att hon tycker så :) 
Sen är ju frågan vart jag ska plugga, Örebro? Stockholm? Göteborg? Linköping?  det är väll i stort sett dom ställena jag funderar kring. Kan nog också bero på att vi haft personer och varit på besök på just dom skolorna menmen
Vet att daniel och elin absolut inte vill ha mig i göteborg då vi aldrig skulle träffas men jag har inte uteslutit tanken helt, för det är faktiskt jag som måste bestämma. haha dont hate me ;)
 
Tänkte att ni hade glömt hur jag såg ut efter alla 3747493 bilder på mig så här en nypressad bild från idag! 
Nu ska ja sjunga i duschen och sen sova, godnatt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0