Hej fina läsare

2014-02-21 - 17:05:14 → Allmänt

Jo i onsdags så var jag på dj broiler, TYP DE BÄSTAE EVER 
stod längst fram och fick sjunga i micken typ hela tiden för att jag kunde alla lyrics, alltså typ allt hände denna kväll haha 
emma fyllde ju år så vi firade henne ett tag innan, sjöng lite, åt tacos och ja den vanliga standarden för förfest som vi har hos henne (alltid lika kul) 
sen så gick vi till dit och Emma H kom inte in, sen såg vi inte henne på heka kvällen :( haha
sen så typ ångrar ja att ja alltid ska träffa 2783904 st jb elever för ja typ, HEJ JA KÄNNER IGEN DIG DU GÅR PÅ JOHN BAUER
och dom typ.. what.. 
Hahahah
sen 
stod
vi
längst 
fram 
och det har ja ett bevis på, eller rättare sagt en hel del bevis....
och ja, nu ska ja iväg på fest så orkar inte berätta så mycket mer om hela kvällen, men kan berätta att jag gav en kille ett knytnäve slag i ansiktet (välbehövligt) haha en kille bakom honom såg det och gjorde en gest att han skulle säga någonting så ja luta örat åt han och han bah:DU ÄR SÅ JÄVLA SKÖÖÖÖN (för han såg mig slå han)
HAHA 
ja det va kul ..
och anledningen till att ja slog han va för att han va som ett jävla plåster på emma och sen vart han så arg för att vi putta bort han hela tiden och då drog han typ ner henne i håret, och det.får.man.inte.göra.på.ett.födelsedagsbarn, nä-nä
 
 
ja juste, här är bevisen på att vi stod och kramades med stängslet längst fram! 
 
och för att tillägga, det stod kamerakillar en meter ifrån mitt face och tog 3 kort i sekunden på mig och emma hela tiden så när/ifall det kommer upp fula- skabbiga -lökiga bilder på mig när ja skriker halsen av mig på facebook eller varsom låtsas vi inte om dom, okej? 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0