18 år

2014-12-08 - 02:22:27 → Allmänt

 
 
tjenare mina få läsare, jag uppdaterar sällan denna sida pga av en del saker! 
1. Jag skriver ner mitt liv i mina anteckningar på mobilen, det är min lilla dagbok och där står det saker ingen får veta så vet inte varför jag nu skriver ner detta offentligt så ni kan ta min mobil och förstöra mitt liv, passa dig pappa jag vet att du läser💪 
(han är min enda läsare typ, och 4 till, har ca 5 om dagen, så jävla populär) iallafall vidare till nästa punkt
2. Jag finner ingen ork, och jag kommer aldrig bli en känd bloggare 
men sanning är den att det är kul att kolla tillbaka på det som hänt, skrivit ner massa dynga här jag annars för länge sedan med mitt träliga minne skulle glömt bort! 
så här tänker ja nu dela med mig lite om vad som hänt men mest bilder för det tycker jag om, har inte brytt mig om att redigera dom så ni får ta dom som dom kommer! 
 
I torsdags var vi i Stockholm(yay) och gick först på fotografiska museumet, sjuukt häftiga bilder och gjorde mig grymt motiverad till att börja fota igen! Sen fick vi ledig tid att gå på stan och det utnyttjades till FULLO ska ja säga er! En päls, en halsduk, en tröja och ett par strumpbyxor fick bli med mig hem och jag är grymt nöjd över allt förutom strumpbyxorna som gick sönder minuten innan vi skulle kliva ut ur dörren för att gå till krogen, parti... Ja juste måste ju berätta om det, det var iallafall dagen efter, alltså fredagen som jag blev 18 och vi hade först förfest här med "dildotanten" som hon blev kallad, Stina hette hon och kom från morethanlove, (titta nu gör jag reklam här för dom) det är iallafall homeparty jag pratar om och med hennes smeknamn borde ni förstå vad det var för produkter inblandade, alla hade för övrigt jätte kul och vi begav oss mot strömpis, hade köföreträde(thank god, tack bästa sofie) och fick gå före typ hur många som helst så vi kom in gratis, WOOP, och sen hade vi the time of our lives där inne
 
dagen efter blev jag firad här hos mamma utav min fina släkt och fick även här jätte många fina saker, fick såå underbara presenter både på fredagen och lördagen, åh vad glad jag är! Tack alla! ❤️
 
torsdag:
Bästa.bilden.ever 
ALLTSÅ GE MIG DENNA, börjar snart gråta 
 
 
Hahaha❤️ 
 
Fredag: 
Pappa var först att skicka, sötisen, såg inte att jag fått med meddelandet förens nyss haha 
Hahaha heeeerrrreegud, okej Bjuder på denna, papola skickade världens finaste video till mig, vill ni se den så sök på "hej moe" på youtube😌 
 
Huntisen💗💗
Frulle på sängen 💁👏💅🎉💪 
och älskat sällskap till det 
Tyckte om denna bild, speciellt outfiten
 
The gang
 
lördag:
 
 
 
En lycklig bild fick avsluta hela collaget, blev en del bilder, sorry
im not sorry 💁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0