Kvällens ämne

2014-04-16 - 00:43:00 → Allmänt

Okej så eftersom ja är tjej i tonåren är det rätt uppenbart att jag har (förutom mat) killar i tankarna. Äckliga, underbara och obegripliga varelser. 
 
Har under kvällen stormat en massa hat mot killar till mina vänner och mitt i allt kom jag på denna text: 
 
Killar är typ som att stå på en jävla stock i vattnet, man måste hela tiden hålla balansen, ibland träffar man på en sten och då kan de skita sen, men de kan också bli bra, och sen helt plöstligt kan det från ingenstans komma ett jävla vattenfall!
 
Jag tror fanimej det kan vara det bästa jag skrivit i hela mitt liv. Dör vad sant det är. 
Ni killar är sådana ostabila varelser och man vet ALDRIG vart man har er. 
 
 villl skrikaaaaaaa :) 
 
 
okej nu ska jag fortsätta kolla Game of thrones som jag idag började kolla på, turdeluuu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0