hejhejhallå

2014-04-30 - 09:10:32 → Allmänt

Tänkte bara passa på och skriva hej medan jag har tid för det. 
Vet inte om jag redan berättat det men bor iallafall inte i Frövi längre, utan nu bor jag med mamma i linde och nu i veckan flyttar jag med pappa till Örebro. Just so you knooow
Snart är det sommmmaaarloooooov, ska bli så grymt skönt! Ska dra till thailand då i 2 veckor, liseberg med papola och så ska hon och jag försöka hinna med att cykla till göteborg. Yes ni läste rätt. Förstår ingen hur kul det skulle vara att cykla, med endast typ en ryggsäck på ryggen och tälta på nätterna och cykla på dagarna?! liiife
Tänk, det är sommar, det är varmt, man kan bada och "tvätta" av sig i sjön när man känner sig smutsig och ja, härligt helt enkelt! sen tar vi tåget tillbaka, tror inte min kropp skulle orka med 10 dagar i sträck, utan får nog börja lite lugnt haha 
det tar alltså runt 5-6 dagar att cykla, kanske lite mer, beror på hur fort vi rör oss framåt :) 
sen stannar man och käkar när man blir hungrig och sen fortsätter man trampa. Det lilla problemet jag har är att ja vet inte hur stor plats ett jävla tält skulle bli att ha på ryggen... haha 
men det löser sig! 
 
Idaaag, ska ja "fira" valborg med papola, och grilla och äta gott med henne, sen gå till brasan i linde, om de finns någon...hahaha 
ta det lugnt helt enkelt, jämfört mot förra året haha 
Ska flytta med pappa imorgon så det är därföör :) 
Ha det gott! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0