Hejhopp gummi

2013-09-17 - 21:03:00 → Allmänt

Skola,skola,skola ja mycket plugg nu känner jag, svåra saker dessutom. Programmering, webbutveckling, datorteknik, ja en hel del med datorer (vilket jag kan tillägga jag inte är så bra på) 
Något som däremot får mig på andra tankar är cheerleadingen, aah, älskar det. Varit sjuk ett tag så dog typ förförra träningen men det gick bättre nu i söndags och då var jag för första gången bas (för basen hade knäproblem så kunde inte göra den övningen) Jag hade en tjej stående på mina axlar, alltså det va kul, men har världens blåmärken på axlarna haha
 
Iallaafaaaaaall så är veckan rätt uppbokad, imorgon-träning, fredag lindemarken + övernattning hos birda, lördag-busy söndag träning! ja och tiden jag får över ska jag försöka plugga på! 
 
Det får bli lite gamla bilder ifrån i somras när vi var i en sommarstuga på kusten: 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0