Hallåhallå

2013-09-08 - 20:46:28 → Allmänt

Kom nyligen hem ifrån pappas sommarstuga och har alltså tillbringat helgen där,trevligtrevligt!
vi gjorde lite moa-pappa saker som att fiska och åka ut i naturen, kolla film och spela kort. Guess who won? ;) okejokej jag vann inte alla gånger.. 
 
 
Lite andra saker som nyligen hänt är att jag har vart på hajk med skolan. Det var roligare förra året måste jag säga men helt klart värt det. Somnade inte kl 2 denna gång som förra, vilket då ledde till att jag fick hitler märket ritat i hela pannan, haha jävla jean-carlos. Nej jag höll mig faktiskt uppe till typ 5 eller nå, sen så gick alla och la sig och då hade jag liksom inget som höll mig uppe. Tidigare på kvällen kollade vi skräckfilm och sen gick vi spökvandring då jag var konstant livrädd, dom hade ju fan motorsågar och hela kittet!? dog. 
 
jajaaa, nog med prat ifrån mig, nu till lite bilder jag tog med pappa! :) 
 
 
haha oj, såg nu att det vart typ varannan svartvit men det vart ju faktiskt bara bättre! 
 
jo juste, kan tillägga att 90 % av min kropp värker som saaaaate (ingen aning om varför) så om någon frivillig massör eller en person som är allmänt bra på massera skulle vilja göra det på mig gratis är jag på. haha 
vet att jag har en mamma som är massör men hon har alltid undanflykter juu..
 

Kommentarer
johanna | http://jjohannabertils.blogg.se/

2013-09-14 23:43:29

fina bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0