you better move, you better dance

2013-10-29 - 12:49:03 → Allmänt

Hejhej hallå alla sköna människor! 
Började mitt höstlov hos Daniel och Elin och hjälpte till att bygga hus💪 gick väldigt bra faktiskt och vi fick klart väggen, eller ja, det saknades en planka menmen haha 
sen så va det lite komiskt att vi alla tre var skadade, eller ja, Elin blev, eftersom Daniel tappade en hammare på henne.. Haha 
jag hade min stukade fot, Daniel har typ mosat sitt finger totallt så han kan inte använda hela vänster handen och sen fick Elin ont i axeln så hon kunde ett tag inte heller röra på sig
Los invalidos 

sen så kan jag iallafall tillägga att jag har ganska mycket planerat resten av veckan också, idag ska jag förmodligen va en stund med Sofe, imorgon blir det Örebro och sen fiesta, torsdag är det slumberparty hos Sofe med skräckmaraton och mängder av godis, fredag är man alltid upptagen(typ) och sen i helgen måste jag plugga lite, men blir nog mest att kolla serie! 



Ska förresten försöka sminka ett lika bra sår på min kind imorgon, inte det andra gojset det orkar jag inte med, har redan vart zoombie en gång så nu får det bara bli ett sår: 


Sen ska jag även stå för sminkningen hos sexie Papaya herself, och hon ska se ut något liknande med 




Hahaha en rolig sak, som även Sofie kommenterade förut, är att jag typ klär ut mig fult och läskigt, medan papola alltid ska vara sexig ☝️💃 


Tjöböbölölö (oohoohooh) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0