Trick or treat

2013-10-31 - 12:12:28 → Allmänt

Okej så misslyckad fest igår, CHECK! 
jävla väktare 
Vad jag tror så gick det till såhär, festen startade och höll på i 30 min, sen avbröt polisen/väktare (vet inte vilket), sen så gick alla i 40 min, sen kom dom tillbaka, och det va då jag och papola drog dit, sen så höll de på i typ 30 min till sen kom dom igen och då va det över på riktigt! 

Ah juste, kanske ska berätta att det va en halloween fest i en lokal där det va 90 personer bjudna till, men när vi va där va det kanske 60 st och det va FULLT! Det va tre personer som hyrt lokalen, ganska mycket i onödan dessutom... Tycker synd om dom! 
Såg bättre ut irl, man ser för tydligt på bilden haha




Nuu ska jag iallafall duscha, sen göra iordning mig, sen sticka till Sofe och ha slumberparty med massa gottgott 🙌💞

Ha det bäst!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0