Tänkte vara lite snäll

2013-10-09 - 18:17:16 → Allmänt

Därför ger jag er min spotifylista, haha mycket snällt,  tack jag vet. 
moasabinenyqvist 
 
om ni mot förmodan inte skulle vilja följa mig kan ni väll typ strunta i det~ mr.obvious strikes again 
 
 
okejokej, jag vet inte varför jag skriver just nu.. för jag satt nyss och pluggade, vilket jag inte borde avbryta när jag väl är igång meeeen vaad ska man göra nu, vad ska man göra nu, vad ska man göra nu, vad gör man nu?
 
Tänkte föresten vara pippi på gymnasiefesten (haha japp jag går i 2an och går fortfarande på sånt, men för att tillägga blir det min sista) men ångrar mig angående det då det typ inte är någon annan som ska vara utklädd så jag ska vara barbie istället, hehe ;) Behövs bara lite extra smink (rosa läppstift, rouge och ögonskugga)
sen är jag klar haha
 
 
hahahahh ingen kommer förstå att jag ska vara hon... alla kommer istället typ tänka - jesus woman, chill with the makeup
well, you know what? fuck you
 
okej sluta skriv med dig själv moa... 
herråååå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0