Lite av mitt nuvarande liv

2013-10-22 - 14:57:05 → Allmänt


Äcklig blå fot, jag såg ungefär ut som en zombie i hyn

jag var på träning och jag vetefan vad ja gjorde egentligen, men jag stod iallafall på händer och sen föll jag över, ramlade fel, och fick foten vriden under mig, fyfan i jävlar vad ont det gjorde, skakade som en idiot och fick inte ens fram tårar först, AJ. 

Resultatet: mamma kom och hämtade mig, hon va i Linde hos Magnus men fick avbryta sin romantiska kväll för moi haha, sen så var vi på akuten i totallt 2 1/2 timme. Alltså jag klagar faktiskt inte på det, för i Linde förra gången jag stukade den så fick vi vara där i 8 timmar...


HAHAHAHAHAHA igår skulle jag duscha, det va hemskt... Stod på ett ben och skulle hoppa över en badkarskant, kom sen på att det förmodligen inte var det smidigaste sättet då jag isåfall skulle ramla över och typ slå huvudet i väggen.. Så jag la mig typ på badkarskanten, och försökte balansera mig en stund och sen lyckades jag få över benet som ja inte har ont i.. Okej svårt att förklara men det var sjukt fult och jag skrattar bara åt tanken... 


Kom nyss hemifrån mormor där jag fick träffa nyfödda lilla casper (tims&åsas barn) något grymt söt är den lilla filuren! ☺️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0