Kortfattat

2013-10-19 - 14:24:55 → Allmänt

Mitt lag "the six bombs" var igår på innebandynatt, vi var 6 stycken tjejer, därav namnet, vi kom även på passande placering, 6a haha
iaaalllaaafaaalll så gick det grymt mycket bättre än av vad någon av oss skulle tro.. För vi testkörde en match i onsdags mot deras idrottslärare och hans 8åriga son, vi förlorade med typ 11-1... Hahaha 

juste, laget bestod av följande personer: moi, Hanna, Jane, Agnes,Sofie och linn som målis! 

Sen så hade vi lite problem med hur vi skulle göra efter allt slutade eftersom vi inte riktigt hade någon plats att sova på, så vi sov helt enkelt där.. Haha 
Vi va tvugna att hjälpa till att skura golv för att vi skulle få, men den där timmens sömn jag fick va helt värt det 

det fula va att dom inte hade några redskap för städningen så vi använde bortglömda t-shirtar som vi doppade i diskvatten (som inte va rent så länge),satte dom på innebandyklubbor och skapade alltså våran egen variant av golvmopp hahaha faktiskt jävligt smart om du frågar mig 


somnade typ 5 blev väckt 6 typ, dom andra satt och snackade med tjejen som lät oss vara där men ja var för trött.. 
Sen tog vi 7 tåget hem och sen somnade jag igen typ 8, haha fyfan vilken natt 

Ser ut som att jag inte har shorts på mig... But I do, I really do..


Bara för att tillägga: 
Ja, det där är en man i banandräkt, ja han slickar henne på kinden, ja han stalkade oss, ja han luktade sprit 

Okej så lördag, vad händer idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0