Götebooorg

2013-10-24 - 20:42:06 → Allmänt

Jag kom alldeles nyss hem ifrån Gbg och är heeeelt slut! 
somnade halv 2 igår, för ja hade jätte svårt att sova, sen så stod klockan på 04:50 så det blev bara 2 1/2 timmes sömn... Fyfan 
Sen totallt har jag åkt 10 timmar buss idag... Haha sjukt ju 
och det blev inte mycket sömn på bussarna heller, en halvtimme totallt typ.. Så jag vet inte riktigt varför jag fortfarande lever, eller dessutom har ork till att skriva det här 

Iallafall, nu till vad vi gjorde där! 
vi var på Chalmers, högskolan, och kollade runt. Vi fick gå tipspromenad typ och sen lite genomgång om hur det är på skolan och i Göteborg, allt var ganska intressant faktiskt! Men tror fortfarande inte det är rätt för mig, men ska aldrig säga aldrig! :) 
haha om ja nu skulle vilja gå där skulle jag nog inte ens komma in men men ;) 

Sen gick vi till universeumet och kollade på massa djur, askul ju! Haha 
Tror inte jag vart där förut så ja va riktigt fascinerad! 

Hahahaha älskar hur glad den ser ut






Okej ja vet, ingen bra kvalle på bilderna men jag bryr mig inte just nu 

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0