Emo

2013-10-30 - 09:41:34 → Allmänt

Mina drömmar krossas: 

Jag ska inte till bråvalla, som jag själv taggad så fruktansvärt mycket till... Jag taggade t.o.m en jävla massa andra till att följa med mig 
Åh 
Jo och anledningen är för att ja ska på min brors bröllop i Thailand, aldrig att jag skulle vilja missa det såklart (är ju dessutom made of honor😏) men hade vart nice ifall jag kunnat gå på båda... 

sen då, finns det några andra BRA festivaler att gå på när man är under 18, well, no 

Jag hatar att vara omyndig. Har aldrig haft problem med det förens i år, då skiter allt sig. När jag är 18, haha, då Jääääävlar 


sen då, så ska avicii ha spelning (har redan vart på han på bråvalla, men inte samma sak nu när hans nya true album kommit) så tänkte jag gå på han, meeeeen 
Så skriver Elin såhär: 


Jag har inte kollat upp ifall det stämmer eller inte men med min vanliga otur har jag ingen anledning till att inte tro henne...

Okej nu ska denna arga brud sova lite till och sen tagga inför kvällen 🙌 seeyaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0