Trött

2013-11-01 - 11:44:01 → Allmänt

Har ganska nyligen vaknat hemma hos Sofie och hon sover fortfarande så kan väll lika gärna blogga under tiden, haha 

Igååår skulle vi ha skräckmaraton, yes, det blev en skräckfilm och en komedi, hahaha 
Men alltså the conjuring är fanimej den läsligaste Skräckfilmen jag sett, jag och sofies mamma låg hopkurade som två bollar ganska tätt intill varandra och på andra sidan soffan sitter Sofie och typ asgarvar åt oss.. HAHAH jag satt och tröck en kudde mot mig och Lena höll för ögonen 🐥

men kvällen va väldans trevlig, och vi fick ganska många barn komma gående bus eller godis till oss faktiskt
Jag tror jag bara haft typ ett gäng hemma hos mig någon enstaka gång förut,men nu snackar vi typ 5 gäng 

Hahahaha det bästa va att när vi va på affären och handlade godis kom det två gäng hem till henne och då hade dom inget godis hemma så dom bjöd på tacochips 😂👍 
Bästa pannkakorna jag ätit i hela mitt liv 



Fyfaaaan va myclet godis jag käkade, helt sjukt 
Vi köpte 
En stor godispåse med lösgodis 
En chips påse 
Ostbågar 
En polly påse 
Och sen hade jag med mig en bil-påse som vi inte orka öppna 
Och sen en cola och årets första julmust på det! 

Nu ska jag sova lite till, sen så ska jag hem och göra iordning mig för jag ska på spökvandring på Örebro slott med Hannah kl 7 👻 spoookeeeeeyh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0