seeeeelfiieees

2013-11-28 - 22:24:55 → Allmänt

Haha känner att ja alltid ser så överlycklig ut på bilder
 
Okej nog med bilder på mig! 
Imorgon ska jag åka till dreamhack, haha och nej inte utav den vanliga anledningen. Jag ska dit med klassen och typ gå runt på massa föreläsningar etc, typ, tror ja.. 
Eller blir inte så mycket "klass" att åka med då typ alla redan är där, så man kan väll typ säga att vi ska hälsa på dom!
 
Hade spanskaprov idag, trodde ja va bra på spanska men tydligen inte, det gick skit! 
fan.
Sen nästa vecka har jag engelska prov, fysik prov och så ska en hemsida vara klar, och jag har som vanligt sparat ALLT plugg till söndag, go me! 
Nästa vecka fyller jag dessutom år, och på torsdagen alltså min födelsedag, ska vi spela bowning med klassen, yäääää
 
Jag känner mig så tråkig nu för tiden.. läste igenom mina gamla inlägg nyss och även fast jag var typ HELT PANTAT i huve så va jag rolig... hahaha what happend :(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0