Lite om mig

2013-11-11 - 20:54:00 → Allmänt

Saker jag ofta tänker på:
 Bli smal och vältränad (vilket förövrigt bara går framåt ;) 
cheerleading
Födelsedag 
Nyårsafton
Framtiden
Presenter
Shopping
Thailand 
Julafton
London
Skolan
Pengar
Skidor
Serier
Träna
len 
Sova
Guys
 

Jag är fruktansvärt taggad till London! vi kommer ju vara bland allt julkaos men det gör ingenting, jag ska till looooondooooon, för första gången dessutom! Jag är också taggad på att fylla år och julafton, jag behöver nya grejer, en heeeeel del, här två grejer ska skulle kunna döda för:
meeeeeeeen eftersom ingen annan kommer köpa detta åt mig så får ja köpa de själv :( 
 
seeeen är jag redo för två veckor i sälen! brumbrum 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0