freeedaag

2013-11-22 - 12:35:03 → Allmänt

Igår fick jag reda på att våldtäkten som hände i frövi inte ens hände utan hon ljög ihop allt, stackare... Alltså det är ju synd att man måste dra till med något så drastiskt för att få uppmärksamhet.
Dessutom så var det tydligen inte första gången hon ljög om saken. Alltså jag berättar bara utifrån källor jag hört, jag har ingen riktig fakta.
 
 
 
Idag är det då iallafall fredag oooch jag får se vart dagen tar mig men just nu ska jag kämpa mig igenom en entreprenörskaps lektion, fy. Vi var ju en grupp som hade ett projekt från början om att göra en hemsida men vi typ kom ingen vart för alla var så omotivierade så vi valde att börja göra uppgifter han gav oss istället, inte mycket bättre om ja får säga det själv haha
 
Sen imorgon ska jag på kalas i linde och eventuellt på american pie marathon i örebro på kvällen, ifaaaalll allt går som planerat! 
 
Ni får ha en trevlig fredag! :) 
 
 
hahaha hannah ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0