"Dream"hack

2013-11-29 - 22:14:15 → Allmänt

Jo alltså, bortsett från att det luktade unket, det var spelnördar överallt, det var massa spel överallt, det va konstiga killar överallt, extrema fjortistjejer (trodde dom va utdöda sedan 2008 men nej, I promise they still exist haha) så skulle de nog ändå vara helt ok ;) 

Haha nej men ja förstår faktiskt varför spelnördarna gillar det, men de va första och sista gången jag satte min fot där iallafall :) 

Det positiva va att det fanns små-tävlingar som ja och Hanna körde, vi körde Twister en gång och sen typ en tävling med hur många squats man kan göra på kortast tid, jag vann båda ✋😌 
vi skulle även köra en trä-på-kondom-så-fort-du-kan-tävling men det va för lång kö haha 

Mums, men hej vad fet ja kände mig efter 



Till något helt annat

HAHAHAHAHA fyfan va klockren lek! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0