Tänkte bara skriva hej!

2013-05-06 - 10:52:00 → Allmänt

Har inte bloggat på 2 månader så kanske dags haha!
Det som har hänt är att jag och papola och emmy (papolas klasskompis) har fixat biljetter till Bråvalla festivalen! Sjuukt taggad! vi ska gå den 29e då avicii och far east movement är där! många mer bra men de är dom jag mest ser fram emot! :D 
Sen så nu på sommarlovet ska jag linnea, mamma och magnus till kreta i en vecka ungefär, fyfan va sköönt! har inte vart på solsemester på 10 år känns det som.. Blek som ett svin så det kan behövas!! :o Försökte bättra på brännan igår i 5 timmar.. gick inte så bra förutom att jag brände mina axlar haha
 
I kreta så möter vi familjen karlsson/mossberg! Alltså Emma, Emelie, Elin, Alwa, Jonte och deras päron Lotta och Crille! 
Dom  har redan vart där en gång förut så dom gjorde mig sjukligt taggad när dom berättade att det finns massa discon och snygga norskar överallt, hell yäää! 
 
Seen för typ några dagar sedan fick jag reda på att jag ska till London i december och shoppa loss med syrran och pappa! 
 
är du sugen på bra musik så kan ni alltid kolla in listan: 
moasabinenyqvist
Är du bara sugen på party musik:
pardey
 
Nu på torsdag går vi all in på grisfest, ledig på fredag och det är sporttema, vad har vi att förlora? 
yoloswagftp haha
 
 
säger bara det:
2013 är MITT år! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0