rubrik

2013-05-22 - 19:46:11 → Allmänt

Skoltrött som satan så det är tur att jag tar sommarlov om exakt 10 skoldagar! 
Imorgon är det ungefär det sista riktigt jobbiga vi gör för vi ska ha matte nationella i 4 timmar. Fyfan.
Jag hade planer på att byta till karolinska skolan då jag inte trivs så jävla bra på jb, men det gick inte då de skulle komma tillbaka personer till 2an som vart i USA i ett år, alltså skulle det inte få plats i klasserna, suuug! 
 
Allt det dåliga sörjer jag med godis och ytterligare en gymnasiefest som är imorgon, taggad till tusen!
Det är 90-tals tema och jag bestämde mig för att klä ut mig till britney spears, men inte den vanliga outfiten som alla andra brukar ha när dom ska va henne, utan den när hon är "polis". haha själva outfiten har ju ingenting med 90-talet att göra men brintey är så 90-talig som man kan bli så fuck off! haha 
 
 
outfiten alla andra skulle ha:
 
 
outfiten jag tänker ha:
haha inte lika porrig dock! 
 
vi får se, kanske slänger in en bild på hur det blev! :) 
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0