Sommarlov

2013-06-05 - 17:50:38 →

Idag inledde jag mitt sommarlov med pizza, glass, mycket sol och med papola, med andra ord: kunde inte blivit bättre!
SÅ JÄVLA SKÖNT, vetskapen av att jag inte har några som helst måsten 👌
jo ioförsig så är jag rätt busy nu framöver eftersom ja ska nu på fredag först kolla på studenter, sen ska jag iväg direkt till Stockholm och besöka bror min, sen på söndag kommer vi hem och på måndagen åker jag till Gävle till pappa, kommer hem på torsdagen och på fredagen blir det ännu mer studentfirande! efter det kan jag chilla haha

Vet fortfarande inte ifall jag ska med till västkusten med mamma och Mange under en vecka vid midsommar, visst det kanske finns massa saker att göra där borta, men tänk om inte.. Då blir det skit tråkigt! svårt val, ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0