Finally home

2013-06-24 - 00:38:37 → Allmänt

Nu har jag kommit hem och veckan på västkusten var bättre än ja trodde att den skulle bli! Vi for runt lite överallt och hade skapligt tur med vädret.
 
Nu och en vecka framöver ska jag träna, försöka va med så många som möjligt och tagga som satan inför bråvalla som är på lördag! sjuuuuukligt taggad på avicii och det kunde inte ha vart bättre tillfälle för honom att skapa min favorit låt- Wake me up
svimmar vad bra den är! 
 
Dessutom ska jag eventuellt till frimis på torsdag med ellen eftersom anton ewald (som förövrigt sett mig käka cheeseburgare för en vecka sedan) vara där och spela! 
Haha jag och han satt typ mitt emot varandra fast vid olika bord på donken i mariestad och det var en ren slump att vi kom dit exakt samtidigt, btw så kan jag inte äta fint så ifall han skulle känna igen mig så skulle det vara som "den osminkade och nyvakna tjejen som proppa i sig två cheeseburgare" yees thats me haha
 
 
Har inte haft så roliga inlägg på sista tiden så tänkte krydda på med några bilder från alla studenter jag vart på:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
fyfan vad ni är bra♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0