Brist på internet

2013-06-19 - 10:08:25 → Allmänt

Okej så det har gått 14 dagar på lovet och 13 av dom har jag tillbringat i en stuga, börjar tröttna nu haha!
Jag var hos Daniel och Elin och hjälpte till med att bygga huset osv, sen åkte jag till pappa och hjälpte han flytta och nu är jag i en stuga någonstans på västkusten och chillar vid poolen hela dagarna!

Vi ska fira midsommar här och tydligen så är det ett måste att vi kommer och firar med grannarna och hela deras släkt, haha vi får se hur det går :)

Vi ska tydligen ha en såndär "typiskt" svensk midsommar som jag inte upplevt sen jag var liten. Vi ska ha 5-kamp,tipspromenad, åka traktor och plocka blommor med alla de 1000 småbarn och sen klä stången med dom!
Sen kommer den pyttelilla nackdelen, vädret, det ska Spöregna heeela dagen hahaha

Ha det bra! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0