3 dagar kvar!

2013-06-02 - 14:26:59 → Allmänt

Hej, som vanligt så är jag sämst på uppdatera haha 
Tänkte bara skriva att jag är svin taggad på sommarlov, då kan man göra samma sak som jag och amanda gjorde igår, fast typ varje dag!? huuuuuur underbart som helst! 
Jag sola och sen åkte vi och bada och åt glass, det var  faktiskt inte så jävla kallt i vattnet som alla tror! 
 
aja för att inte dra ut på mitt ointressanta liv så skriver jag om kommande saker denna vecka: 
  • Imorgon ska vi till ånnaboda med alla teknik klasser, haha med andra ord, 50 killar på ett ungefär och 5 tjejer haha! Vi ska typ bada, köra volleyboll och gå på glödande kol (kommer dö) 
  • onsdag tar jag sommarlov :D
  • fredag ska ja kolla på fulla studenter i örebro haha
  • 'Eventuellt ska jag till pappa i helgen ifall jag inte tänker fel
  • veckan efter där tar ju lindeborna studenten så då firar vi Emma! 
Yes lite smått mycket nu ;) men det är så det ska va! 
 
ingen bild men de går bra ändåå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0