Känner bara för det

2013-02-10 - 22:05:36 →

Amanda fick mig att vilja skriva ett inlägg när hon nyss skrev till mig " och du har alltid vågat stått ut, är avundsjuk på det" :') jag blir så rörd! Känner mig som värsta superhjälten som folk ser upp till!

Alltså jag vill bara säga att det finns människor till allt, det finns folk som tänder på dom mest absurta saker enligt mig, men som är fullkomligt normalt för dom. Vad som då gör mig en medmänniska är att jag accepterar det! Jag bryr mig inte om vad folk tycker! Åtminstone FÖRSÖKER ja att inte bry mig men självklart har jag känslor precis som alla andra! Det är lite svårt att ignorera när någon slänger ur sig elaka saker till en.

Det jag vill säga är att om du har lust att göra/säga någonting någon gång, så tveka inte mer än 3 sekunder som ja brukar tänka! Bara gör det! Så länge inte någon tar illa vid på något sätt! Då ska du låta bli.

Visst ta dig 3 sekunder att klura ut vad följderna kan bli men om det bara är possetiva saker så varför inte göra det?
Det som brukar stoppa en är alla andra människor, dessa jävla blickar och skitsnack. Skit på er. Va den du vill vara och ingenting ska stoppa dig!

T.ex för några veckor sen kom jag till skolan med blått läppstift, min mamma blev såklart bekymrad över vad folk ska tycka och folk kollade på mig, både som att dom var avundsjuka på att jag vågade och som att jag hade världens värsta smak eller nått men smaken är som baken-delad, &ja tycker det är snyggt så det är inte din ensak eller hur? :)

det ja vill säga är att DU är DU! Originalet som är värd mer än en kopia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0