Dags att göra ett inlägg?

2013-02-03 - 20:43:09 → Allmänt

Jag går nu på cheerleading, jag är fortfarande ensam tjej i klassen, jag försöker få ett blondare/längre/tjockare/lyckligare hår vilket jag absolut inte lyckas med! Jag är ständigt depp, skit jobbig och behöver vänner, vet att du är sugen! 
 
Iaaaallafaaaalll som papola brukar säga så är jag allmänt- Trött på mänskligheten. 
 
Har en tjej/kille ett (enligt dig) fult klädesplagg på sig, kommentera inte det?!
Varken till dina kompisar och absolut inte det till personen. Tror ni att personen mår bra av att se dina bitchiga blickar? Eller om en person har gjort en sak som enligt dig är opassande t.ex legat med fel person eller käftat emot läraren. Vafan har det med dig och göra? Personens val att agera som den gör så tro inte att du är på något sätt mer betydelsefull, för ALLA och då menar jag ALLA är lika mycket värda. Det spelar ingen roll ifall du följer modet,sjunger på gatan, går som en gorilla, tycker om att äta jord, är ihop med en som är 40 år yngre, har hängpattar, är gay, är kär i ditt syskon, biter av dina tånaglar, sjunger som en kratta, eller har en konstig hobby, för det finns ingen som är bättre än dig, eller sämre än dig. Däremot finns det vissa människor som behandlar andra på ett helvetes sätt, skit på er. 
 
Tack för mig, ville bara skriva av mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0