stackars mig

2013-12-07 - 22:22:00 → Allmänt

Okej så jag har inte skrivit på ett tag och jag planerade att lägga ut bilder från min födelsedag osv från min mobil, men den blev stulen igår, tjohej. 
Tagen ur bakfickan på dansgolvet, alltså finns inte ord för hur mycket jag hatar människor som stjäl. Äckliga falska jävlar är ni. Så jag grät och sen så grät jag lite mer och nämnde ja att jag grät? alltså det är bokstavligen ett mirakel att jag har kvar vatten i min kropp 
 
Även fast det finns gott om vidriga männsikor som jag precis sagt så får man inte glömma alla medmänniskor! 
kan inte ens räkna hur många det var som brydde sig om mig, som verkligen försökte hjälpa till. En tjej kom fram till mig när ja satt inne vid toan och grät (ja juste, grät gjorde jag ju) och försökte hitta min mobil med appen "hitta min iphone" men det misslyckades. Det tog ett bra tag och jag älskar att hon som främling verkligen tog sig tid för mig! Sen när jag var där ute och grät så kom en tjej med en filt till mig, och jag fick massvis av kramar från randoms och huuuuur många som helst tröstade mig, vissa mycket, vissa lite, men fortfarande medkänslan fanns där!
Polisen var dessutom jätte förståeliga, gjorde verkligen ett bra jobb! hur många poliser som helst hjälpte till och jag som vanligtvis är livrädd för poliser ville nästan uttrycka lite fyllekärlek till dom allihopa, hahaha. Sen får vi absoluuuut inte glömma han gustav, en ängel är han. Han gick med mig överallt och hjälpte till och pratade med polisen och letade med mig och tröstade mig hur länge som helst och alltså helt underbar människa, ifall du läser detta (vilket jag tror du aldrig kommer göra) så tack, verkligen tack! Tack för att du finns, tack för att du är som du är, tack helt enkelt! Och som ni förmodligen alla förstår så gjorde papola samma sak som gustaf fast ännu bättre, jag säger bara såhär, en bättre människa än papola finns inte. 
 
 
Som sagt så fyllde jag år och jag vill bara tacka alla för de fina presenterna jag fick! 
 
okej nog med kärleksförklaringar,
Nu ska jag fortsätta kolla breaking bad och njuta av denna hemska lördag! tjoheeeej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0