I dare you

2013-12-09 - 21:09:37 → Allmänt

Alltså det är sjukt vad tråkigt jag har om dagarna utan mobil, speciellt när ja är själv hemma haha horrible!
Men det är inte länge kvar nu tills london och idag började jag packa, eller ja, det är inte så mycket att packa med tanke på att jag ska handla mycket där borta så packar så lite som möjligt! 
 
Något som också är skönt är att jag är klar med mestadels av skolgrejer ända tills avslutningen, det är ett prov kvar, senså! Fick reda på att jag fick F på spanska provet, haha fyfan..första F:et på gymnasiet.  Fast till mitt försvar så fick ALLA det och typ mer än hälften har klagat hos rektorn nu på läraren. Tack vare det har vi börjat gått till kl 5 på måndagar för vi bytt lektionstider, så jag kom hem kl 6 idag, vilket gjorde att jag inte kunde vara med på träningen.. 
 
Sen så ska vi tydligen inte ha någon riktig julavslutning på vår skola utan vi ska ha dogdeball turnering klassvis istället, haha funkar mig och jag är skit taggad! 
Man kan vinna på två saker, bästa utklädnad och bäst spelande, vi kommer förmodligen inte vinna på någonting utav det men jag är glad ändå! vi bestämde idag att vi ska va filmen zorro, så alla kommer väll se ut typ såhär:
haha inte exakt som han, men den där för ögonen kommer väll alla förhoppningsvis ha? I think, and hope, annars jävlar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0