Hemmaaa

2013-12-16 - 15:24:50 → Allmänt

Nu är jag tillbaka i min kära håla och plågas av min fotstank (ärlig och fräsch tjej) 
Har shoppat miljooontals grejer i london och 90 % är ifrån primark, haha bästa affären på denna jord! 
väst- 100 kr
skor 150 kr 
alla trosor typ 10 kr styck
och det är inte heller fula eller dåliga saker om man säger så. 
Hörde någonstans att primark är billigare än ullared och har bättre kvalle än H&M, haha löve 
 
Nu ska ja packa upp, eller nej först ska jag städa ur min garderob där uppe så jag för det första har plats för att packa upp, sen ska ja packa upp, sen duscha sen sova, jappjapp
 
 
Bilder kanske kommer någongång när jag orkar! 
 
 
Vill ni mig något får ni fortfarande skriva på fb, har fortfarande ingen mobil
 
 
 
byyyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0