Bra väder

2013-12-23 - 01:59:43 → Allmänt

Hejsan allihopa! Det kan vara för att det är runt jul och så, men jag ser ingen direkt mer anledning till varför jag är så glad som jag är. Jag borde egentligen vara ledsen med tanke på allt som hänt och så men nej känner mig ganska lycklig. Kan ju vara för att ja ska sitta uppe hela natten och redigera bilder från min födelsedag/ england till julmusik alldelles själv, för att jag VILL 
nu undrar ni förmodligen vad som är så dåligt som hänt och de ska ja berätta lite snabbt i punktform
  • Stulen mobil, som ja sagt typ 219230 gånger nu
  • idioter i min närhet
  • ingen julgran (extra viktig punkt hahaha)
  • blivit näst intill pank efter england =kommer inte kunna handla de ja vill på mellandagsrean
  • det är varmt och jag orkar inte öppna fönstret eller stänga av elementet
  • jag håller på tappa min motivation till träning och det är tack vare den här jävla julmaten och godiset
  • Emma bryter traditionen och kommer inte va med på jul
  • mamma är arg på mig, tror jag iallafall
  • jag är iallafall arg på henne, hahaha alltså vad gör jag, typ pratar med mig själv och förstör punkterna
  • har reklam just nu på spotify
  • babblar om ingenting 
  • har ingen julkänsla
  • JUSTE, VÄDRET, I mean what is this 
  • okej det var nog allt 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0