Bara för att minnas

2013-12-28 - 18:18:48 → Allmänt

Detta inlägg är inte för att det är intressant utan för att ja ska minnas och kunna kolla tillbaka på det här sen. Jag brukade ju skriva ner allt på min mobil i anteckningar, lite som en dagbok faktiskt men jag kommer inte kunna ha en mobil förens torsdag så skriver här. Det värsta är ju att jag hade hur mycket anteckningar som helst som var jätte detalierade och intressanta som jag absolut inte skulle kunna komma ihåg nu, men det kanske är bäst så eftersom jag praktiskt taget inte bara snart börjar ett nytt år utan ett nytt liv. Fuck you äckel drakfrukt.
 
Jag borde sluta läsa horoskop, det är för mycket som stämmer, läskigt mycket! speciellt så kollade jag ett för mitt år 2013 och huuuuur mycket som helst stämde, hemskt.Ända sen dess har jag bokstavligen varit beroende av att kolla mitt dagliga horoskop och dom stämmer ruskigt bra dom med. Fast det skrämmer mig, är jag verkligen så förutsägbar? Är alla skyttar likadana eller är det bara mig det stämmer så jävla bra på?
 
http://blogg.veckorevyn.com/astrobloggen/2013/03/16/alla-teckens-karlekshoroskop-for-2013/
Detta är så läskigt att jag dör hahaha 
och haha ja, jag var intresserad över mitt kärlekshoroskop för året som gått... 
 
Stämmer det lika bra in på er?
 
Sen kan vi prata lite om jul, på julafton så va ja hos mormor med släkten men det var mycket lugnare i år än vad det brukar vara men det gör inte så mycket, var mysigt ändå!
Sen juldagen kom elin och daniel ner (wehooo) och HAHAHA daniel gav mig världens hemskaste julklapp, alltså inte innehållet, men själva paketet. Innehållet va en halvsprucken iphone ja ska få låna av han.
 Okej så det började med att han kom insläpandes på en stor jävla trälåda som han dessutom snickrat ihop själv, den va stor alltså, inte liten, jag överdriver inget i detta inlägg
 
Sen fick jag SKRUVA upp den jäveln, när ja fått av en sida så ser jag MASSA isolering som jag får gräva ut, då kommer jag till något hårt och då har han slått in mobilen i extremt mycket fogskum, så jag fick sitta och rycka bort i typ 20 min, sen så hade fogskummet där inne inte TORKAT så det va typ som klister fast värre, mycket värre,  och jag var tvungen att doppa hela händerna i det för att få upp lådan och hela den processen tog väll typ en halvtimme eller nå sen så fick jag tvätta händerna i 45 minuter för det gick verkligen inte bort. Men iallafall så är det skönt att han bryr sig om mig så mycket att han anstränger sig så pass :') hahah 
 
Sen har jag fått pengar, smink,träningskläder, mängder i choklad,hår och hud produkter, en väska, och sist men inte minst victoria secret trosor, haha löööve♥ 
 
Sen utav en anledning så har jag inte firat med pappa och systrarna än men det ska jag göra snart! :) 
 
 
Japp nu får det fanimej vara nog för idag, och kanske t.o.m detta år! kramkram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0