medan vi ändå håller på

2013-08-12 - 00:39:00 → Allmänt

Eftersom jag redan är igång med bloggandet kan jag berätta lite om det superfina bröllopet jag var på igår, helt magiskt var det. Tim, min kusin och hans fästmö Åsa anordnade det jätte mysigt och var utomhus och grejer någonstans i närheten av nora. God mat och dricka med trevliga människor, bättre första bröllop får jag inte! :)
 
Hahaha så att jag inte glömmer måste jag skriva ner dikterna jag skrev på bröllopet som toastmasterna sedan läste upp inför alla (den delen missade jag att dom skulle göra haha)
Den jag skrev som var ifrån Elin (min brors tjej för er som inte vet)
: Till det finaste brudparet jag någonsin sett, jag ska fanimej fånga eran bukett // Daniels Elin

tyckte det var lite passande nu när dom nästa år ska gifta sig i thailand, och hallå, gissa vem som ska vara made of honor ;) yää mee!
 
och juste, dikten jag skrev ifrån mig.. haha det var den enda dikten som dom läste upp namnet på.. :( alla garvade dock bara åt mina haha... meningen kanske var att man skulle vara seriös.
 
: Åsa och Tim här kommer ett rim,
  Ett rim om er ja det kanske ni ser,
  Med ett bra bröllop med mat och dricka, försöker jag skriva denna dikt med en fyllehicka,
  Med andra ord önskar jag er en ljuvlig tid, en tid som varar tills ni vilar i frid // moa
 
 
 
även här tycker jag det är lättare att visa med bilder så här kommer det en del! 
haha Lotta♥
hahaha eeeeelin
haha jo alltså jag försökte få en bild på elins fina håruppsättning..
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0