Lite saker har hänt, ja.

2013-08-11 - 23:38:57 → Allmänt

Ja, allt som jag skrev i de förra inläggen har hänt och jag orkar inte berätta allt lika detaljerat som jag egentligen borde. Meeen jag börjar med bråvalla, vilken dag.
Bästa dagen i mitt liv faktiskt, klår allt. speciellt Avicii, utan honom skulle bråvalla inte alls va samma sak. 
Det vi gjorde var: sprang i spöregnet med maten (langoos), såg massa folk som gick utklädda typ, lyssnade på grymt mycket bra musik, skrattade åt de mesta och levde livet helt enkelt!
Kaaan ni dessutom fatta att vi nästan stod längst fram på Avicii!? det var bara två rader med människor framför och de va så trångt att vi höll på dö, eller ja haha, speciellt papola  gjorde det;)
seeer ni hjärtat, jätte många gjorde så under perioden av en låt typ. 
 
Jag ska lätt på festival igen nästa år, vilken det blir är upp till artisterna men jag ska definitivt campa denna gång har jag bestämt! 
 
Nog med festivalsnack, nu till kreta
Som ni kaaanske vet så hängde linnea med till kreta och där borta var redan resten av min släkt typ, haha men vi som hängde mest ihop var jag linnea emma och emelie. 
 
på dagarna solade vi antingen vid poolen eller havet, åt gratis pizza, toast,glass och fick även hur mycket dricka vi ville när vi var på hotellet (vilket inte var så jävla bra för min vikt känner jag haha) sen på kvällarna gjorde vi iordning oss och stack ner till emma och emelie som alltid höll i förferren haha, sen så blev det ecplise (utestället vi alltid var vid) och var där till typ 5-6 haha, inte riiiktigt samma tider som här i sverige. 
 
Nog med prat från mig, här kommer lite bilder:
 
orkar inte ladda upp bilder så tog dom jag redan lagt upp på instagram,
tjääo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0