Andra året irad

2013-08-21 - 18:44:36 → Allmänt

Japp, idag var andra dagen i skolan och alltså andra dagen i 2an. Vi tyckte att vi lika gärna kunde passa på att vinna stads"kampen" iår igen så det gjorde vi, med över 400 poäng mer än dom som kom 2a dessutom haha, iallafall om man räknar som jurryn räknande (tänker inte gå in på detaljer ;) men vi hade vunnit även fast dom hade räknat korrekt så det gör ingenting. 
 
Några utav uppgifterna, tog aldrig en bild på hela papperet för jag tänkte inte på det...
Dom hade först glömt bort våran mat så vi fick annan än dom andra men, haha, jag klagar inte! 
En uppgift vi hade, ta en "kreativ" bild vid bron vid slottet typ, ja den är ju vid bron oooch vid slottet.. haha för kreativ är den fan inte. Fick dock poäng för den ändå
hahahaha jaajamäään, det jag gör ska föreställa ett "J"...
lite awkward med tanke på att det där är utanför rådhuset, med andra ord mitt på stan där massa människor kollade, men att bjuda på sig själv är något jag gillar ändå haha
maaaan tackar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0