Yes i know

2012-09-05 - 16:59:32 →

Howdiehowdie! :)
Förut tyckte jag själv att det var skit töntigt att tagga alla bilder på instagram,men alltså jag blir typ beroende
Man får gillningar och hallå vem gillar inte att få det? Man får följare och det är kul att veta att folk tycker man är intressant, det blir liksom som en bekräftelse att det man publicerar inte är helt åt skogen liksom :) ska försöka sluta för tycker det ser lame ut men inte riktigt än;) haha!
Följ mig på instagram vetja!
Moanyqvist

Nu ska jag snart börja med engelska läxan som går ut på att man ska skriva en text, typ 10 min lång och sen ska man spela in när man själv pratar, hahaha jag är ju typ förkyld och hes och allt så det kommer låta förjävligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0