WOHO!

2012-09-25 - 07:42:44 →

Nu är karrofesten nära och jag hyperventilerar av glädje!
Som jag längtat! Träffa nya kompisar och vara utklädd! Redan bestämt vad jag ska vara!
Fyfan va ont det gjorde att kamma ut det igen.. Skrek som fan och mamma bah -VAD HÄNDER DÄR UPPE!!??
Hehe
Förfest hos Ivan,tror jag?
Aldrig pratat med snubben men han är säkert lika trevlig som moi ;) hahah!
Umgås en helkväll med piltar är väl Inge farligt! Tur att jag inte är utklädd till en gris;)
Imorgon blir det att köpa huggtänder efter skolan och så är jag i stort sett redo! Förutom en nackdel som är att festen är på torsdagen och går ingen buss eller tåg förens 5! Haha
BAZOM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0