Tjiho

2012-09-28 - 12:21:00 → Allmänt

Äntligen fredag, som jag har längtat! :D Slutade 10:30 idag för jag hade bara idrott, hahaha detta var bästa skoldagen någonsin!
Idag blir det bio med min söta madre, vi ska kolla på en oväntad vänskap, haha visste ju förut inte vad den hette, svintaggad är jag för den verkar asbra!
Den är dock på franska men det går nog bra :D , bara man håller koll på texten hela tiden annars typ bah vvaaa...
Handlar typ om att en person utav alla sökande ska ta hand om en gammal rik man, och sen så blir det en kille och dom blir typ bästisar. HAHAH verkar vara sjukt rolig vissa tillfällen! 
 
Gick inte att bädda in videon,men länkar den istället ! 
http://www.youtube.com/watch?v=OmQ6uKqyPX4
 
Resultat om hur bra filmen var kommer väll ikväll eller imorgon beroende på hur trött jag är! :)

 
Nu ska jag nyduschat ligga och softa vid tv'n och njuta av denna kommande helg! 
Puss♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0